- Przebudowa drogi powiatowej nr 4528W Zwoleń - Baryczka w km od 11+360 do km 12+058
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
ROBOTY BUDOWLANE
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu
ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń
tel. (048) 676 4957; fax. (048) 676 4956, email pzdzwolen@wp.pl
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia od 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych
Sposób uzyskania dokumentów zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest odpłatnie w siedzibie zamawiającego (25,0 zł): Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń oraz na stronie internetowej: https://bip.pzd.zwolen.finn.pl zakładka "Przetargi"
Osobą upoważniona do kontaktu z oferentami: Jan Chałdaś
Tel. (048) 676 4957
I. Przedmiot zamówienia:
Przebudowa drogi powiatowej nr 4528W Zwoleń - Baryczka w km od 11+360 do km 12+058.
II. Zakres robót.
Zakres robót obejmuje:
I. Prace przygotowawcze.
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasy dróg w terenie równinnym - 0,690 km
II. Podbudowa.
2. Roboty ziemne wykonane koparkami o pojemności łyżki 0,15 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, grunt o normalnej wilgotności kat I-II (poszerzenie jezdni) - 200,20 m3
3. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 572,00 m2
4. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu - 572,00 m2
5. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr. 15 cm po zagęszczeniu - 572,00 m2
6. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr. 10 cm po zagęszczeniu - 572,00 m2
III. Nawierzchnia.
7. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową st. II, transport samochodami samowyładowczymi (średnio 50 kg/m2) - 241,85 t
8. Nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych st. II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi - 4 265,0 m2
IV. Roboty wykończeniowe (pobocza)
9. Wykonanie pogłębienia istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp i dna rowu - 96,85 m3
10. Doprofilowanie (uzupełnienie ziemią urodzajną zaniżonych) poboczy śr. 10 cm wraz z zagęszczeniem - 93,37 m3
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: do 15.10.2009 r
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- Złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560);
- Złożyli ofertę spełniającą warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- W okresie pięciu lat zrealizowali min. 2 roboty budowlane, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje);
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy "o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów";
- Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
- Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy (36 miesięcy);
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (załącznik nr 1);
Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w kosztorysie ofertowym.
2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie budowy dróg - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (wraz z załączonymi referencjami) - załącznik nr 7
9. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
10. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu osoby posiadającej aktualne wymagane ustawami - Prawo budowlane, uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi.
11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających z niniejszej siwz.
12. Oświadczenie (załącznik nr 8)
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złote 00/100 zł).
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 10.10.2009 r
Termin wniesienia wadium upływa dnia 11.09.2009 r o godzinie 930.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena - 100%
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń, pokój nr 7 (sekretariat) - do 11.09.2009 roku do godz.0930
OTWARCIE OFERT:
Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, pokój nr 7, dnia
11.09.2009 roku, o godz. 1015
email: pzdzwolen@wp.pl tel.:048 676 49 56 , w dniu: 21‑08‑2009 12:00:00
email: pzdzwolen@wp.pl tel.:048 676 49 56 , w dniu: 21‑08‑2009 12:00:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|