- II PRZETARG na - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami, na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Zwoleniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
ROBOTY BUDOWLANE
 
 
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu
ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń
  tel. (048) 676 4957; fax. (048) 676 4956, email pzdzwolen@wp.pl
 
 
 
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony o ustalonej wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 w/w ustawy, tj. poniżej 5 150 000,00 euro
 
 
 
Sposób uzyskania dokumentów zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest odpłatnie w siedzibie zamawiającego (25,0 zł): Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń oraz na stronie internetowej: https://bip.pzd.zwolen.finn.pl zakładka "Przetargi"
Osobą upoważniona do kontaktu z oferentami: Jan Chałdaś
Tel. (048) 676 4957
 
 
I. Przedmiot zamówienia: 
 
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami, na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Zwoleniu .
 
 
 
II. Zakres robót.
 
 
 
Zakres robót obejmuje:
 
 
 
Zadanie nr 1
Drogi powiatowe na terenie gmin: Tczów, Kazanów i częściowo Zwoleń.
 
 
3532W Gózd - Rawica
 
3533W Kłonówek - Rawica
 
3534W Makowiec - Rawica
 
4502W Kazanów - Zakrzówek
 
3536W Odechów - Sienno - Ostrowiec Św.
 
3548W Iłża - Wólka  Gonciarska
 
4510W Rawica - Borki
 
4512W Zwoleń - Tczów
 
4513W Zwoleń - Kroczów - Kazanów
 
4514W Przez wieś Sydół
 
4515W Tczów - Wincentów
 
4516W Bartodzieje - Kazanów
 
4517W Osuchów - Wólka Gonciarska
 
4518W Kazanów - Ostrownica - Kowalków 
 
4519W Kazanów - Wielgie
 
 
 
Przewidywana ilość robót (szacunkowo) - 2 425,00 m2, w tym:
 
 
poz.  nr 1
 
 - naprawa płytkich uszkodzeń pokrowca bitumicznego - do 2 cm (zgodnie z pkt. 1.2.1.a Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) w ilości 1 455,0 m2.
poz. nr 2
- naprawa średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego - powyżej 2 cm o nienaruszonej podbudowie (zgodnie z pkt. 1.2.1.b Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) w ilości 606,0 m2.
poz. nr 3
- naprawa głębokich uszkodzeń powyżej 4 cm o naruszonej warstwie podbudowy (zgodnie z pkt. 1.2.1.c Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) w ilości 364,0 m2.
 
 
Zadanie nr 2
Drogi powiatowe na terenie gmin: Przyłęk i częściowo Zwoleń.
 
 
 
4521W Szczęście - Babin
 
4522W Załazy - Zamość
 
4523W Polesie - Wólka Łagowska
 
4524W Pająków - Ławeczko - granica województwa (Janowiec)
 
4526W Łagów - Przyłęk
 
4527W Zielonka - Łaguszów
 
4528W Zwoleń - Baryczka  - granica województwa (Janowiec)
 
4529W Jasieniec - Mierziączka
 
4530W Babin - Stara Tymienica
 
4531W Lipiny - Lucimia
 
1937W Chotcza - Lucimia  - granica województwa (Janowiec)
 
 
 
Przewidywana ilość robót (szacunkowo) - 2 030,00 m2, w tym:
 
 
poz.  nr 1
 
 - naprawa płytkich uszkodzeń pokrowca bitumicznego - do 2 cm (zgodnie z pkt. 1.2.3.a Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) w ilości 1 218,0 m2.
poz. nr 2
- naprawa średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego - powyżej 2 cm o nienaruszonej podbudowie (zgodnie z pkt. 1.2.3.b Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) w ilości 508,0 m2.
poz. nr 3
- naprawa głębokich uszkodzeń powyżej 4 cm o naruszonej warstwie podbudowy (zgodnie z pkt. 1.2.3.c Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) w ilości 304,0 m2.
 III. PROCEDURA:
 
1. Czy wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: NIE
2. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
3. Czy dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE
4. Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych: TAK
 
5. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: TAK
6. Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NIE
 
 
Termin wykonania zamówienia: do 28.05.2010 r
 
 
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 
 
 
A.   O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
 
 
 
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania;
 
 
 
1.1  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z obowiązany jest przedłożyć:
 
-  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek muszą spełnić każdy z osobna
 
-  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek muszą spełnić każdy  z osobna;
 
-  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony warunek muszą spełnić każdy z osobna;
 
-  Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 9.
 
 
 
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
 
2.1  W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć:
 
2.1.1  Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegające na wykonaniu remontu cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
 
 
 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, wyżej wymieniony warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
 
 
 
2.2 W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 
 
2.2.1  Kierownikiem robót drogowych:
 
a)  wykształcenie średnie techniczne,
 
b)  doświadczenie zawodowe rozumiane jako:
 
-  min 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy
 
-  min 1 zakończonej budowie - jako kierownik budowy - budowy polegającej na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami w ilości nie mniejszej niż 1 500,00 m2 
 
c)  uprawnienia budowlane do kierowania robotami  budowlanymi bez ograniczeń (ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane  Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.);
 
d)  wpis na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności, 
 
 
 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, wyżej wymieniony warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
 
 
 
2.3 W zakresie dysponowania potencjałem technicznym wykonawca wykaże, że:
 
 
 
- Dysponuje potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniającym minimalne wymagania sprzętowe jak i ilościowe stanowiące "jedną brygadę" w skład której wchodzą:
 
a)  szczotka mechaniczna - 1 szt.
 
b)  skrapiarka do emulsji - 1 szt.
 
c)  walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 1 szt.
 
d)   samochód ciężarowy (posiadający min 2 przegrody na kruszywo) -  1 szt.
 
lub zamiennie
 
e)  remonter (sprzęt do napraw i remontów powierzchniowych uszkodzeń nawierzchni (w tym wybojów), w postaci samojezdnych zautomatyzowanych, elektronicznie sterowanych remonterów drogowych wyposażonych w co najmniej 2 zasobniki na kruszywo i zbiornik na emulsję asfaltową. Zbiornik winien posiadać sprawne urządzenia grzewcze, w celu podgrzewania emulsji do temperatury 50÷60°C (70 °C). Maszyna winna być wyposażona wysokowydajną sprężarkę powietrza do oczyszczania uszkodzeń i w zależności od typu także i wbudowywania kruszywa z emulsją - 1 szt.
 
 
 
Wymaga się by sprzęt techniczny był sprawny, gotowy do stosowania w zakresie robót związanych z ich przeznaczeniem. 
 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, wyżej wymieniony warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
 
W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje wymaganym potencjałem technicznym, przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału dla realizacji przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
 
 
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności muszą spełniać następujące warunki:
 
3.1  Posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimalną 50 000,0 zł.
 
3.2  Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż   100 000,0 zł.
 
 
 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia publicznego, wyżej wymieniony warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
 
 
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie   art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. tekst jednolity z 2007r  Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 
 
 
 
 B.   Celem potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa pkt. A, Zamawiający żąda dokumentów i oświadczeń, potwierdzające spełnienie warunku przez Wykonawcę:
 
 
 
1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.  Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego  oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,  potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,  że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
4.  Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3.
 
5.  Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 
 
Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami, a będzie dopiero nimi dysponował przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
 
6.  Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia:
 
-  uprawnienia budowlane oraz
 
-  wpis na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności
 
7.  Informację banku lub spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3  miesiące przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 
 
8.  Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
 
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum) dokumenty w pkt 1-3 składa każdy z wykonawców, pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie.
 
 
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 
1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
 
2)  nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
 
 9.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
- dokumenty o których mowa w ust. 8 i pkt. 8.1 muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 
 
10. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 
11. Oświadczenie w sprawie spełnienia przez wykonawcę warunków określonych art.22. ust.1 ustawy (załącznik nr 9)
 
C. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wszystkie warunki.
 
 
 
D. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą:
 
(w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)
 
 
 
1.  Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (załącznik nr 1);
 
2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
3.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
 
4.  Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego  oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,  potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń,  że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
5.  Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3
 
6.  Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4.
 
  Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami, a będzie dopiero nimi dysponował przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
 
7.  Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia:
 
7.1.uprawnienia budowlane oraz
 
7.2.wpis na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności
 
8.  Wykaz sprzętu i urządzeń - potencjał techniczny - załącznik nr 5.
 
  Jeżeli wykonawca nie dysponuje sprzętem, a będzie dopiero nimi dysponował przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu na czas realizacji przedmiotu zamówienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 
9.  Oświadczenie w sprawie spełnienia przez wykonawcę warunków określonych art.22. ust.1  ustawy - załącznik nr 9
 
10.   Informację banku lub spółdzielczej kasy  oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3  miesiące przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
11.  Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
 
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum) dokumenty w pkt 2,3,8 składa każdy z Wykonawców, pozostałe dokumenty wykonawcy składają wspólnie.
 
 
12. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
 
13. Dowód wniesienia wadium.
 
 
 
WADIUM:
 
 
 
Ze względu na to, że Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, Wykonawca wnosi wadium na te części na które składa ofertę.
 
Kwota wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi:
 
-  Zadanie nr 1 - 2000,00 zł  (dwa tysiące złotych)
 
-  Zadanie nr 2 - 1800,00 zł (jeden tysiąc osiemset złotych)
 
 
 
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 14.04.2010 r
 
Termin wniesienia wadium upływa dnia 16.03.2010 r o godzinie 930.
 
 
 
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena - 100%
 
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
 
 
 
Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń, pokój nr 7 (sekretariat) - do 16.03.2010 rokudo godz.09.30
 
OTWARCIE OFERT:
 
Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, pokój nr 7, dnia
 
16.03.2010 roku o godz. 10.00
 
 
 
 
 
 
 
 
 
email: pzdzwolen@wp.pl tel.:048 676 49 56 , w dniu: 01‑03‑2010 13:37:00
email: pzdzwolen@wp.pl tel.:048 676 49 56 , w dniu: 01‑03‑2010 13:37:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|