- Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4512W Zwoleń - Tczów w km od 0+320 do km 0+502
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
ROBOTY BUDOWLANE
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu
ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń
tel. (048) 676 4957; fax. (048) 676 4956, email pzdzwolen@wp.pl
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia od 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560)
Sposób uzyskania dokumentów zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest odpłatnie w siedzibie zamawiającego (25,0 zł): Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń oraz na stronie internetowej: http://bip.pzd.zwolen.finn.pl zakładka "Przetargi"
Osobą upoważniona do kontaktu z oferentami: Jan Chałdaś
Tel. (048) 676 4957
I. Przedmiot zamówienia:
Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4512W Zwoleń - Tczów w km od 0+320 do km 0+502.
II. Zakres robót.
Zakres robót obejmuje:
I. Prace przygotowawcze.
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasy dróg w terenie równinnym. - 0,182 km
II. Roboty rozbiórkowe.
2. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm - 364,55 m2
3. Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm, na podsypce piaskowej - 393,66 mb
4. Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30cm, na podsypce piaskowej - 40,60 mb
5. Ręczne rozebranie podbudowy z trelinki - 134,61 m2
6. Ręczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 20 cm - 22,31 m2
7. Wywóz gruzu z terenu rozbiórki samochodami skrzyniowymi do 5 t na odległość do 1 km, przy ręcznym załadunku i rozładunku - 38,16 m3
8. Roboty ziemne wykonane koparkami o pojemności łyżki 0,15 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, grunt o normalnej wilgotności I-II - 70,85 m3
III. Chodniki.
9. Regulacja pozioma studzienek lub urządzeń podziemnych betonem B-15, objętość betonu w jednym miejscu od 0,1 do 0,2 m3 (skrzynki ochronne na zawory) - 5 szt .
10. Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 - (krawężniki najazdowe na wjazdach) - 40,60 mb
11. Obrzeża betonowe o wym. 6x20 cm (kol. grafitowy) na ławie betonowej, wypełnieniem spoin zaprawą betonową - 408,52 mb
12. Warstwy odcinające z piasku, zagęszczane ręcznie, grubość warstwy 10 cm - 322,86 m2
13. Chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm, układane na podsypce piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 322,86 m2
IV. Wjazdy.
14. Profilowanie i zagęszczanie podłożą pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie, w gruntach kat. II-IV - 149,46 m2
15. Podbudowy z mieszanki betonowej B - 7,5, pielęgnacja piaskiem i wodą, grubość warstwy 10 cm - 149,46 m2
16. Chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm, układane na podsypce piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem - 149,46 m2
V. Roboty wykończeniowe.
17. Wykonanie trawników dywanowych siewem w terenie płaskim - 694,39 m2
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 PZP Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: do 16.11.2009 r
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- Złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560);
- Złożyli ofertę spełniającą warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- W okresie pięciu lat zrealizowali min. 2 roboty budowlane, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje);
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów);
- Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
- Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy (36 miesięcy);
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU :
1. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (załącznik nr 1 );
Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w kosztorysie ofertowym.
2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 ).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie budowy dróg - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (wraz z załączonymi referencjami) - załącznik nr 7
9. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
10. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu osoby posiadającej aktualne wymagane ustawami - Prawo budowlane, uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi.
11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających z niniejszej siwz.
12. Oświadczenie (załącznik nr 8 )
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 zł).
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 04.11.2009 r
Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.10.2009 r o godzinie 930 .
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena - 100%
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT :
Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń, pokój nr 7 (sekretariat) - do 06.10.2009 roku do godz. 09.30
OTWARCIE OFERT :
Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, pokój nr 7, dnia
06.10.2009 roku, o godz. 10.30 .
email: pzdzwolen@wp.pl tel.:048 676 49 56 , w dniu: 14‑09‑2009 09:13:00
email: pzdzwolen@wp.pl tel.:048 676 49 56 , w dniu: 14‑09‑2009 09:13:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|