- Przebudowa drogi powiatowej nr 4513W Zwoleń - Kroczów - Kazanów w km od 10+442 do km 12+442
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
ROBOTY BUDOWLANE
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu
ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń
tel. (048) 676 4957; fax. (048) 676 4956, email pzdzwolen@wp.pl
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia od 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560)
Sposób uzyskania dokumentów zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest odpłatnie w siedzibie zamawiającego (25,0 zł): Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń oraz na stronie internetowej: http://bip.pzd.zwolen.finn.pl zakładka "Przetargi"
Osobą upoważniona do kontaktu z oferentami: Jan Chałdaś
Tel. (048) 676 4957
I. Przedmiot zamówienia:
Przebudowa drogi powiatowej nr 4513W Zwoleń - Kroczów - Kazanów w km od 10+442 do km 12+442.
II. Zakres robót.
Zakres robót obejmuje:
I. Prace przygotowawcze.
- Prace pomiarowe w terenie równinnym - 2,000 km
- Czyszczenie nawierzchni drogowych bitumicznych - 8 130,00 m2
II. Nasypy i skarpy.
3. Mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 16-25 cm, z karczowaniem pni - 14,0 szt.
4. Mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 36-45 cm, z karczowaniem pni - 14,0 szt.
5. Roboty ziemne wykonane koparkami o pojemności łyżki 0,15 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, grunt o normalnej wilgotności kat. I-II (zdjęcie skarpy) - 292,50 m3
III. Poszerzenie jezdni
6. Koryta wykonane na poszerzeniach jezdni głębokości 20 cm w gruntach kat II-IV - 1 991,00 m2
7. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 1 991,00 m2
8. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 1 991,00 m2
IV. Przepusty.
- Przedłużenie przepustu betonowego fi 80 cm. - 2,0 mb
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas min. - bit. gr. 4 cm. - 8,40 m2
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia o gr. 15 cm - 8,40 m2
- Roboty ziemne wykonane koparkami o pojemności łyżki 0,15 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, grunt o normalnej wilgotności kat. I-II - 18,00 m3
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (frakcja kruszywa 0-20mm) - 14,40 m2
- Wykonanie przepustu z rur PEHD fi 60 cm. - 9,00 m
V. Zjazdy na drogi.
- Roboty ziemne wykonane koparkami o pojemności łyżki 0,15 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, grunt o normalnej wilgotności kat. I-II - 34,00 m3
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (frakcja kruszywa 0-20 mm) - 170,00 m2
VI. Podbudowa
- Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową st. II, transport samochodami samowyładowczymi (warstwa wyrównawcza - średnio 50,0 kg/m2) - 517,15 t
VII. Nawierzchnia.
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych st. II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi - 10 343,00 m2
VIII. Roboty wykończeniowe - pobocza.
- Doprofilowanie (uzupełnienie ziemią urodzajną zaniżonych) poboczy sr. 10 cm wraz z zagęszczeniem - 2 917,50 m2
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 PZP Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2009 r
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- Złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560);
- Złożyli ofertę spełniającą warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- W okresie pięciu lat zrealizowali min. 2 roboty budowlane, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje);
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy "o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów";
- Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
- Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy (36 miesięcy);
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (załącznik nr 1);
Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w kosztorysie ofertowym.
2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie budowy dróg - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (wraz z załączonymi referencjami) - załącznik nr 7
9. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
10. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu osoby posiadającej aktualne wymagane ustawami - Prawo budowlane, uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi.
11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających z niniejszej siwz.
12. Oświadczenie (załącznik nr 8)
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100 zł).
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 13.08.2009 r
Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.07.2009 r o godzinie 930.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena - 100%
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, 26-700 Zwoleń, pokój nr 7 (sekretariat) - do 15.07.2009 roku do godz.09.30
OTWARCIE OFERT:
Powiatowy Zarząd Dróg w Zwoleniu, ul. L. Perzyny 86, pokój nr 7, dnia
15.07.2009 roku, o godz. 10.30.
email: pzdzwolen@wp.pl tel.:048 676 49 56 , w dniu: 22‑06‑2009 12:25:00
email: pzdzwolen@wp.pl tel.:048 676 49 56 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|